torsdag 8 januari 2009

Det var min vinst!



Jag har haft turen att vinna ekologiska kryddor från Kryddlandet. Det var Mia med bloggen Hem och Lycka som lottade ut dessa kryddor. Tack så mycket till er båda! Dom har kommit i rätta händer, här lagas det mat!

Hur kul som helst att få gå och hämta paket tycker jag. Lite som på julafton... paket som paket ;)

Det var ju tur att det tog en stund innan jag kom iväg till affären för under tiden så har ju snön nästan tinat bort :( Elin kommer bli så besviken om den försvinner, vilket den med all säkerhet gör.. Jag köpte alltså ingen pulka och hjälmarna var slut i hennes storlek.

Vill du ha chansen att vinna? Här kan du vara med i utlottningen av ett halsband!

Kram

15 kommentarer:

Vero sa...

Grattis till dig. Visst är det kul att vinna. Jag har varit med i massor av tävlingar, vunnit två och fått tröstpris i en, och det är jag jätteglad över.
Hade jag mer tid, skulle jag vara med i ännu fler tävlingar.

Anonym sa...

Super grattis till dig. Vad kul!!

Sjabbig men chic sa...

Grattis till dig och vad roligt. men stackars, stackars Elin!

Kram Lisa

Hem och Lycka sa...

Vad bra att vinsten kommit! Tänkte precis fråga dig om du inte fått den ännu..

Hihi, kollade på hitta.se för ditt efternamn, hade för mig att ni hade varsitt.

Trist med vädret nu, det hade gott kunna bli lite snö tycker jag!

kram

♥ Fyra årstider sa...

Grattis och Mia hon är bara för söt...och du med.
Kram Lotta

Mamma Linda sa...

Grattis gumman.

Kram Linda

Anonym sa...

GRattis vännen! Det är ju alltid skoj att vinna!
Ha en härlig kväll! kram Anna

Stina sa...

Vad kul att få vinna lite. Fin vinst det där.:-) Kram Stina

Hemmalycka sa...

Grattis, grattis, ja visst är det kul när man får paket :)
Kram Åsa

Widénskan sa...

GRATTIS!!
Tack för besöket.. Du hade också en jätte fin blogg. Ser att du också bor utanför Göteborg.. Sicket SKITväder vi har då.. Vill åka pulka med barnen jue.
/ C

Anonym sa...

Vilket härligt paket!!! Så kul att vinna!!!

Även här hann snön smälta bort innan Linus kom hem, så inget pulka åkande blev det :-(

TACK för alla varma kommentarer de senaste dagarna!!! De har värmt i mitt hjärta!!

Massor av kramar!!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Grattis!! Eko reko kryddor är inte fy skam att vinna ;D

Ja ja!! Byt ut tvättmedlet & se om det blir bättre!
Här har det varit avgörande tror jag.

Kram & njut kvallen

Vero sa...

Vad roligt att du har så många som är med och tävlar på din blogg...

Det här får vi göra om tycker jag.

Ha en fin fredag!

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till din vinst. Visst är det roligt att få hämta ut paket. Bland det roligaste som finns nästan :) Kan tänka mig att du lagar god mat nu.

Kram

Mamma Linda sa...

Tack tack. Visst har jag fyllt år.
Jag vet hur det är med den där lejonmanen, brukar själv vakna upp med den :-D
Jo jag såg att det var din farmor som bott här, har du släkt kvar här?
Kram Linda

PS jättefina tavlor du fått, jag gillar såna naturmotiv. DS