måndag 15 december 2008

Lillejul

Alternativ julgran! =)
Elin var riktigt STOLT över sin skapelse till gran.Paket, mamma paket!

Då var lillejul med Johans familj över... Vi ska ju vara hos mina föräldrar i år. Elin fick fina paket bl.a ett Pippi golvpussel. Hon kunde inte tro sina ögon. Pippi är ju stora idolen..
Gustav syns inte till så mycket på korten för han kröp mest runt och lekte med papperet ;) Han är billig i drift han!
Sjukstugan här hemma fortsätter.... fast nu ser jag ett slut på det i varje fall! Johan var till doktorn idag och har även han fått penicillin, halsfluss. Gustav var riktigt pigg idag, så vi kanske börjar närma oss slutet på den här sjukdomsperioden. Jag hoppas verkligen det...
Imorgon ska jag och Elin på kalas med prinsesstema.. Jag har inte kommit på vad jag ska ha för prinsessklänning än ;)
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pippi förstår jag att det är en favorit! mina barn har aldrig riktigt gillat henne. Men det finns ju så mycket att ta in när man är barn. Ha det så bra! Kram Anna

Mamma Linda sa...

Jag hoppas verkligen att ni får vara friska och krya nu.
Hon är så söt din lilla Elin, fin klänning.

Ha en bra dag
Kram Linda

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Sjukstugan håller sig på en stadig nivå även här..:S men jag hoppas att ni som vi får vara friska till jul!!

Härliga julbilder =)

Kram

Anonym sa...

Hoppas verkligen ni får hålla er friska nu...
Kram kram