söndag 14 december 2008

Julkort

Maria och lilla Lovisa, som för övrig aldrig somnade trots att vi höll på till närmare kl 00.00..

Här är min plats. Som vanligt ett smärre kaos under pågående arbete =)

Mina färdiga kort! Jag är ganska nöjd, men har jättemycket idéer hur dom skulle kunna se ut nästa år... Snacka om att vara ute i god tid ;) Hoppas jag kommer ihåg det bara..
Tyvärr får inte alla ett sånt här kort, jag gjorde bara 20 st. Hade nog behövt några fler..

Gustav verkar lite piggare nu ikväll, fast han hade fortfarande feber... Vi skulle åka tillbaka till doktorn om inte febern var borta imorgon, hoppas han är feberfri då. Han verkar sova bättre i varje fall. Jag har förhoppningar om en natts sömn.. ;)

Ha en bra kväll!

Kram




7 kommentarer:

Anonym sa...

De var verkligen jättefina! Förstår varför du bara gjorde 20 stycken... Det tog nog tid! Men de blir nog mycket uppskattade! Ha en god natts sömn! Kram Anna

MRW Elektronikservice sa...

Oj vad fina! Vad duktiga ni var som höll på så länge! Impad av den lilla som inte ville sova heller ;-)

Hoppas ni kryar på er!

kram

Villa Carl Larsson sa...

Ååå vad fint du/ni gjort. Helt otroligt vilka fina julkort. Och vad mycket grejer du har till att pyssla. Jag har insett att jag behöver pyssellådor till mina grejer. Man har en massa stämplar, band mm som man behöver förvara någonstans och som är tillgängliga när man som bäst behöver dem. Du ser ut att ha lådor till dina grejer?? Verkligen superfint. Vart har du fått tag i det fina lila/vinröda pappret med text? Som du har på julkorten?

Kram Josefin

Anonym sa...

Men gud vad duktig du har varit :)
Julkort...åh jag får sån ångest när jag läser hur duktiga alla är på att få iväg sina kort. Jag brukar skriva dem och sen ligger de och väntar på porto och sen är julen förbi och vanligtvis hittar jag dem i januari...då skäms jag. :(
Men jättefina!Verkligen! :)

Ha en fin kväll!

marianaskeramik sa...

oj vilka fina handgjorda julkort de blir nog glada som får dessa
ha de bra
marianaskeramik

Hem och Lycka sa...

Ooops, jag lämnade visst meddelande med makens konto förut ikväll :-D *asg* Får snoka reda på var jag lämnat fler kommentarer ;-)

krame

segsliten sa...

Jättefina kort! Hoppas att du fått sova lite nu så du orkar lägga dem på lådan också!
Kram ☺