lördag 6 december 2008

En Award...

..har jag fått av Wilda Stenlyckan Jag blir så himla glad och stolt. Det är ju så roligt att någon tycker om min blogg! Tack så mycket! Naturligtvis går även denna tillbaka till dig..
Det här har värmt när jag legat här sjuuuk, jag är fortfarande dålig men nu orkar jag i varje fall sitta upp ;)
Gå in och titta hos Wilda Stenlyckan Fantastiska naturbilder!

Nu kommer ju awarden med lite regler...

Regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 7 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Den här gången går den vidare till:



En ny blogg för mig, men roligt att följa livet i Italien




Här finns inpiration i massor!




Verkar vara en rolig och go tjej. Fina bilder, bra tips.
Även denna blogg är ganska ny för mig, men jag gillar den! Mysig med mycket tips!
En härlig blogg med en massa mys och tips!
Det här hörs ju på namnet, det passar mig! En härlig tjej som bjuder på sig själv.
Vad säger man? Fantastisk inspiration
Det var alla denna gången! Jag är dock väldigt glad och tacksam till alla som kommer in och hälsar på! Extra roligt är det när ni lämnar ett litet spår efter er, då hjälper ni mig att hitta nya fantastiska bloggar.
En stor kram till er alla!
Ps. Det här inlägget ser helt galet ut... Jag kan inte ändra heller... Jag får be om ursäkt men det är ju innehållet som räknas ;) Nu måste jag sova en stund, jag var visst inte så pigg.. Ds

10 kommentarer:

Malin sa...

Tack Tack, snälla gulliga du!!!=)
Tack, vad glad jag blir!!!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du gillar julbloggen! Alltid roligt med uppskattning. Jag visar inte awarder på mina bloggar längre, men jag blir lika glad för det. Hälsa Mia och gratta att hon vunnit tävling på ikea.
Kram Lotta

Villa Carl Larsson sa...

Tack vad du är söt Ingela! Vad glad jag blir :) Självklart vill jag hämta denna. Jag tycker det är roligt att man visar uppskattning här i bloggvärlden. Kram

Vero sa...

Tack snälla gulliga du.

Anonym sa...

Hej!
Hamnade hos dig pga ditt fyndiga bloggnamn, blev så glad och tänkte på Robban Broberg!!!
Ser att du har tälingar i vänsterlisten. Jag har två på g så kom gärna in och var med och tävla!!!
Ha det gott!
Erika

Mamma Linda sa...

Grattis gumman.
Krya på dig.

Kram Linda

Vero sa...

Du får önska dig en av tomten. Och då behöver tomten en adress. Han kommer hem till mig i dagarna - då kan jag ge honom den. ;)

Brunkullan sa...

Å Rara du! Tack! Jag blir så glad för awarden:)

Susanne

Vicky sa...

Tack snälla söta :)
Jag blir så glad o rörd av lite uppmärksamhet:)

Bloggen går på halvfart tills jag kommer hem i mitten på veckan så jag får skicka den vidare då.

Kry på dig!

Mjuka sa...

Grattis till din award!
Ha en fin söndag
kramar Malin