fredag 21 november 2008

Pyssel



Igår köpte jag ett mosshjärta på vägen hem. Så när barnen lagt sig så var det bara att dekorera det lite. Nu hänger det på framsidan och är fint!

Jag är inte den pyssligaste personen. Jag vill gärna och jag sätter ofta igång med projekt som tar lite mer tid än vad jag har och så blir det ingenting... Jag vet inte om det är så att jag har lärt mig med åldern för nu gör jag saker och ting lite enklare (oftast), det blir ju någonting gjort då i varje fall! Jag har sett flera här i bloggvärlden som har gjort sina egna, jättefina. Fast det här gick ju oxå bra ;)


Nu är det fredag igen! Jag tycker det är fredag mest hela veckan... Skönt!


Kram

6 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Oj, det blev jättefint. Vill också ha ett hjärta, får se vad jag hittar på. Det beror lite på tid också ;-)
kram Linda

Vero sa...

Hej å hallå!

Märkte mitt misstag med länken igår och tog bort det. Sorry! =(

Jag skulle behöva en krans till ytterdörren, men jag vet inte om jag orkar göra mig någon i år. Känner för att pyssla med en massa annat istället. Hihi...

Ja, äntligen fredag. En helg som jag skall njuta. Ha det gott!

Villa Carl Larsson sa...

Se där du har ju dekorerat hjärtat jättefint. Det pryder nog sin plats :)
Ja nu är det fredag igen. Tiden går så fort. Älskar fredagar och helg förstås. Hoppas du får en bra helg. Kram Josefin

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vilket fin hjärta =)

Ha en jättemysig helg!

Kram

Hem och Lycka sa...

Å vad fint! Ska också pynta lite ute men behöver makens assistans med ljusslingor och granslingor.. Har redan fuskat lite grann, du ser det nog om du går förbi.. ;-) kram

Anonym sa...

Vilket fint hjärta! Jag skulle också vilja ha något liknande...måste ta tag i det i veckan! Jag håller med dig om att det är ganska lätt att tappa fart mitt i diverse pysselprojekt när det tar längre tid än man räknat med eller var svårare än man tänkt. Sån är jag.

Stora kramar från Tina