måndag 25 mars 2013

Same same but different

Elin har gjort lite påskigt här hemma så nu är vi redo! Bring it on :)


Annars är det sig likt här hos oss. Elin har fortfarande feber, hon är inne på sin sjätte dag vilket börjar bli lite tröttsamt. Ja,jag tycker lite synd om mig själv fast det är henne det är synd om. Förlåt. Förmiddagen har spenderats i soffan, precis som dagen igår och dagen innan dess och.. ja ni fattar ;)

Själv har jag en huvudvärk som håller på att göra mig galen. Jag skulle behöva vara lite kreativ och fixa en massa olika saker men jag kan inte hitta min kreativitet just nu. Inte ens de färgglada påskriset hjälpte till. Jag får nog vänta tills huvudvärken ger med sig helt enkelt. Jag tror jag ska roa mig med att betala räkningar. Där behöver man inte vara det minsta kreativ. Jag brukar dessutom bli på dåligt humör varje gång jag betalar räkningarna så varför låta en skitstund gå förbi. Lika bra att köra allt elände på en gång. Göra lidandet lite kortare och lite intensivare liksom ;)

Ha det bäst kära läsare!

Kramkalas

1 kommentar:

Vero sa...

Sonen var sjuk i förra veckan och imorse klagade dottern på illamående. Ja, det känns som om det går lite allt möjligt nu och allting håller i sig. Skräp.

Hoppas ni hinner pigga på er innan påsken i alla fall och att ni får en fin helg.