torsdag 7 mars 2013

★ En helg att se fram emot ★

ullared

Fina Nina har bjudit in mig och 12 andra bloggare till en bloggträff i Ullared! Det ska bli så fantastiskt roligt att träffa alla, de flesta har jag träffat innan och det kommer bli många kära återseenden men det finns ett och annat nytt ansikte i skaran bloggare som kommer i helgen Ler Det är ett riktigt härligt gäng bloggare som kommer, fina människor med en stor portion humor. Gissar att det kommer bli mycket skratt och en hel del upptåg i helgen.. Undrar om Boris och gänget är redo för vårt besök?

Det känns ju lite speciellt att vara en bland 13 som får chansen att komma dit och umgås, shoppa och hitta på bus. Tack Nina för inbjudan!

Så mycket roligt bloggandet för med sig!!

Nu har jag nedräkning. Två dagar kvar och sen ger jag mig iväg till Ullared Ler

Kramkalas

3 kommentarer:

Virriga Vero sa...

Åh så roligt det låter. Skulle också behöva komma iväg ut på nåt skoj. Snart så.
Jag och bästa vännen tar en tur till Ullared alldeles allena den 25 april. Så mycket shopping vet jag inte om det blir, men dock mycket skratt och lite "egentid".

Ha det himla gott och hälsa om det är någon jag känner.

Kram

Tina sa...

Åh det ska bli så SKOJ! Ses på lördag! KRAM

Popprinsessan sa...

Ska bli så kul att träffas! Det var alldeles för länge sedan nu :-)
Stor kram!