lördag 16 februari 2013

När jag blir stor..

046

Igår hade far och son ett litet samtal..

“Pappa, vet du vad jag ska jobba med när jag blir stor?”

“Neej”

“Jag ska sjunga och jobba på melodifestivalen men jag har aldrig varit där så du får skjutsa mig..”

Han är för söt den lilla killen alltså! Han är dessutom väldigt musikalisk så man kan ju alltid hoppas Ler Så länge får hans melodifestivalstokiga mamma (dvs mig) nöja sig med att se deltävlingarna från tv-soffan.

Idag har vi haft en riktig slappardag och vi går mest omkring och småmyser. Lite god mat är inhandlat och både jag och barnen laddar inför kvällens deltävling.

Kramkalas

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Det låter som en bra plan tycker jag!
Hoppas att ni har en mysig kväll!
Kram, kram

Camilla ♥ Gravid sa...

Haha så gulligt :D Vem vet, han kanske blir nästa Måns :D