onsdag 10 oktober 2012

Räddningen!

min bror och jag

Idag var jag stressad, väldigt stressad till och med.

Inte kunde jag väl ana att besöket hos Cinna på frisörerna Min bror & jag skulle vara räddningen! Ni vet när man faktiskt bara kan sitta och inte göra så mycket. När jag sen skulle få håret schamponerat så hade de massagestolar. Det var dagens bästa Ler Hon plockade även mina ögonbryn och trots det så höll jag på att somna. Att jag dessutom fick lite massage i hårbotten var pricken över i:et. Jag skulle kunna gå tillbaka imorgon igen =)

Dagen avlutades hemma och Charlotte som har webshopen c2e-street.se. Jösses vad mycket fint jag hittade! Nu har jag ett nytt favoritmärke, danska Soulmate, love it!

Just nu känner jag mig oroväckande lugn inför helgen. Fast det hinner nog svänga många gånger till Blinkar

Kramkalas

2 kommentarer:

Tina sa...

Fortsätt att hålla dig lugn! Ni har gjort ett toppenjobb så helgen kommer bli FANTASTISK, det är jag övertygad om! KRAM!

JaanaM. sa...

Härligt att bli bortskämd mitt i stressen! :)