onsdag 17 oktober 2012

I fas… nästan

Nu är jag nästan i fas efter helgens kalasande. Det kommer fortfarande mail och vi har lite och joxa med Blinkar

Av någon anledning så kan jag inte riktigt förmå mig att uppdatera om eventet. Jag har ju inte gjort det här och vi har inte uppdaterat hemsidan ännu. Det är klart att vi måste göra det men det liksom låser sig. Så mycket intryck. Hur i hela friden ska jag kunna göra det rättvisa med en text i en blogg?

Idag var jag på ledningsgruppsmöte i skolan. En ära får jag väl säga. Ikväll kom det dessutom en från styrelsen i vår bostadsrättsförening och frågade om jag ville vara med i styrelsen. Klart att jag kan sa jag Ler Jag tycker om att ha saker att göra som ni kanske märker!

Imorgon går min buss 05:25.. Du läste rätt. Vad jag ska göra? Det får du veta imorgon!

Kramkalas

Ps: TACK för era kommentarer angående mitt förra inlägg. Det värmer att veta att det finns så många som faktiskt bryr sig och som vet vad man kan göra. Blogglandia är bäst!

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Åh, det är så svårt att få känslan man varit med om på bloggen. Den måste man ju uppleva själv. :)

Popprinsessan sa...

Förstår att det är svårt att uppdatera om helgen, det går ju liksom inte att beskriva! Kul var det iaf!

Tycker så synd om Elin! Hoppas att det hjälper henne med vaccinering, om ni väljer det.
Stor kram!

Marie-Louise sa...

När jag kikat runt på andra bloggar om ert event så verkar det varit ett super event :) jag är så ledsen över att jag inte kunde vara med :(
Men det kanske blir fler gånger... Kram

Tina sa...

Hej finaste! Förstår att du har svårt att beskriva med ord hur helgen var. Den var ju alldeles FAB, fantastisk, underbar, rolig!!!! KRAM!