tisdag 16 oktober 2012

Allt annat än FAB

Idag är jag om möjligt tröttare än igår. Jag trodde inte det var möjligt ;)

Som vanligt är det full fart framåt i skolan och vare sig jag vill eller inte är det bara att hänga med. När vi har nästa event måste jag komma ihåg att räkna med några dagars semester efteråt, den ska dessutom helst spenderas på en kurort.

Jag har såklart en massa att berätta och det kommer :) Så länge kan ni läsa på alla gästers bloggar. Så mycket fina och roliga bilder och för att inte tala om vad fint de skrivit om Fab Mamas eventet. Riktigt rörd blir jag. Gästernas bloggar hittar ni på www.fabmamas.se

Ha en fin dag!

Kramkalas

2 kommentarer:

Martina sa...

man måste ju få vara sliten efter en rolig helg. Så alla ser hur roligt man har haft :-)

Tina sa...

Klart du är FAB gumman! Slitna är vi nog allihop men det var det värt!!! Kram ❤