söndag 23 september 2012

Hemma igen!

mallorca 026

Jag har lite svårt att förstå att jag för ett par dagar sedan låg på det här viset. Det är oxå så här större delen av semestern har spenderats Ler Underbart är ordet. Mer info om resan kommer och mer bilder förstås!

Resan hem igår började rätt så bra förutom en försening på ca en timme men det var ändå ok. Jag hade inte allt för bråttom att lämna ett 30 grader varmt Mallorca för, vad vi fick höra, ett 6 grader varmt Göteborg..

På planet började jag att må dåligt och det slutade med att jag stod bak hos flygvärdinnorna och kräktes i en påse Ledsen Jag tror inte att så många upptäckte det på planet eftersom dom var gulliga nog att ta bak mig till dom när jag stod där i kön till toaletten. Det var helt enkelt bara att tvätta av sig och gå och sätta sig igen. Jag är väldigt glad över att flygresan bara  var 3 timmar.

När vi kom hem  igen så åt jag lite igen, jag trodde nämligen att jag kräktes för att jag hade migrän men även den maten kom upp. Så efter att ha sovit/legat i dvala i ca 15 timmar så har jag fått i mig mat igen. Huvudet känns lite bättre och magen likaså. Den ömmar lite men ändå.. bättring!

Idag blir det till att ta det lugnt och så tvätta förstås Blinkar

Kramkalas

2 kommentarer:

Russin sa...

hej hopp och välkommen hem igen..

men fyy min största fasa att bli sjuk och kräks på planet.. skönt du fick gå undan lite iaf.. hoppas det ger sig nu och du blir frisk och ingen annan sjuk..

kramisar

Helen.HUSnrNIO sa...

Måste instämma med Russin - största fasan.
Jag som har panik över allt som har med kräksjuka att göra måste ju säga att kräksjuka på flyget är rikigt jobbigt att tänka att det existerar.
Skönt att du inte var sjuk där nere iallafall utan kunde njuta av semestern!