torsdag 27 september 2012

Händelserika dagar och stora tjejen!

Min stora tjej på Mallorca!
Igår var jag på första föräldramötet på Elins skola. Det kändes stort och det var framförallt väldigt trevligt! Jag måste säga att valet av skola känns kanon :)


De sista dagarna har varit minst sagt händelserika när det kommer till Fab Mamas Blog Event. Mailen går varm och sponsorer fortsätter att höra av sig för fullt. Så himla roligt! Nu ska jag bara hitta en klänning till kvällen som jag vill ha. Problemet är att jag vet precis hur den ska se ut men jag har inte hittat någon sån. Jag har tyvärr inte tid att sy mina egna kläder ;)

Jag längtar tills imorgon. Jag har tenta idag och jag har tenta imorgon. Ni förstår att jag ska fira imorgonkväll va?! Oavsett hur det går kanske jag ska tillägga.

Ha en fin dag!

Kramkalas

1 kommentar:

Vero sa...

Jag längtar till eventet jag också. Har kvällens klänning kvar, men söndagens kläder och vad jag skall ha på dagen, har jag ingen aning om. *Ojoj, nog dags börja packa snart. hihi...