tisdag 21 augusti 2012

Vilket uppvaknande!

 

Idag var det första dagen i skolan för mig! Vi började dagen med redovisning, vilket ju i för sig är lite av ett favoritämne för mig. Helt otippat dessutom. Jag kan mycket väl tänka mig att arbeta med redovisning någon gång i framtiden Ler

I eftermiddags stod det juridik på schemat och jösses, hjärncellerna fick sig en tuff match. Det känns att det var längesen vi var i skolan.. Jag hoppas verkligen att jag kommer in i pluggandet snabbt!

Det blev även vardag med den tråkiga matlådan. Jag hade ju förmånen att få lunch på en restaurang i samma hus som min praktikplats och jag har nog blivit lite bortskämd.

Det är bara att kämpa på. Rätt var det är så är det över.

Kramkalas

2 kommentarer:

Nettan sa...

Lycka till med pluggeriet !
Det har du igen senare.
Jag skulle tom kunna tänka mig att sätta mig vid skolbänken idag. Ha ha !

Tina sa...

Åh vad roligt att plugga! Lycka till med det. Ville bara kíka in och se vem du är och tala om att jag tycker ni gör ett toppenjobb med Fab Mamas! TACK! Hoppas du har en mysig kväll! KRAM!