onsdag 8 augusti 2012

Shopping inför skolstarten

Elin börjar ju skolan och jag har lovat att vi ska ge oss ut en dag nästa vecka bara hon och jag för att shoppa lite. Hon behöver alla möjliga grejer.
Garderoben behöver definitivt fyllas på och jag blev så glad när jag läste att Polarn O. Pyret har en ny kollektion inför skolstart!
Jag och Elin "surfade" runt lite igår och tittade vad som fanns.


Här är Elins favoriter



Bilderna är lånade från Polarn O. Pyret.

Det här var verkligen toppen! Visst lite dyrare än andra märken men så vet man ju att det är bättre kvalitét!

Jag gillar när det är kläder anpassade för barn. Elin börjar få den storleken på kläder (128 cl) där det mer och mer ser ut som små vuxna kläder som är lite för utmanande för min smak ibland. Det är ju inte de här kläderna! De är gjorda för lek :) Love it!!

Ha en fin dag!

Kramkalas

Inga kommentarer: