lördag 2 juni 2012

Jag behöver en skottkärra

Nu är jag på väg hem igen från bloggdaten. Tiden går alldeles för fort när man har roligt.

Idag hade jag behövt en skottkärra, kundvagn eller något liknande. Jag har nog ALDRIG varit på ett bloggevent med en sån välfylld goodiebag och så mycket fina priser! Helt otroligt!

Jag ser lite lidande ut på kortet och det beror helt enkelt på att det är tungt ;)

Ni ska få mer bilder och mer info om bloggdaten senare, först måste jag komma hem med alla saker :D

Kramkalas

3 kommentarer:

Linda sa...

O herre gud vad med grejer, sånt är alltid roligt, hoppas du kom dig hem med allt:)
Kramar

✫Familjen Bus✫ sa...

Din lilla lyckost :) Hoppas du finner ett par bra skor nu :) kram

Kajsa sa...

Tack för lånet av bilden! =) Va många fina vinster du fick! Roligt att de blev uppskattade av barnen!