tisdag 5 juni 2012

Ingen bra dag

Jag har lekt lite med en app som heter Marble cam. Mrs Moet tipsade om den för ett tag sedan. Det bli mycket såna här foton just nu. Nyhetens behag.


Idag har jag haft en tuff dag. Känslomässigt så har jag varit lite överallt och jag har svängt mellan hopp och förtvivlan. Såna dagar kommer ibland och jag försöker att ignorera känslorna som kommer för jag vet ju att om två dagar så kan jag inte förstå varför jag tyckte si eller så. Även om jag vet hur jag fungerar så är det fortfarande jobbigt. Det värsta är att jag även tvivlar på mig själv och beslut jag har tagit.
Jag vill vara stark och glad, vilket jag ju för det mesta är.

Det blir inget mer för mig idag. Jag har gjort det jag måste och nu ska jag lägga mig i soffan och dra en filt över mig. Jag ber att få återkomma imorgon ;)

Kramkalas

4 kommentarer:

Carolina sa...

Hoppas morgondagen känns bättre! <3

Du har en utmaning som väntar inne hos mig! ;-) kram

Desirée Larsen sa...

Hoppas, som Carolina, att morgondagen känns bättre! Kram

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Ingela !

Du har väl drabbats av "vädersjukan"

Jag menar lågtryck så mår man ju inte lika bra som vid högtryck.Vädret spelar stor roll hur vi mår. Speciellt om solen håller sig bakom molnen fler än tre-fyra dagar.Vi behöver ljuset.Och solens D-vitamin.

Men allt det där vet Du redan.
Påminner Dig bara.

Må så mycket bättre, bara Du kan fixa det.Och Dina rara gulliga barn.

Kram Mi

Theodora sa...

Sänder styrkekramar till dig från mitt lilla vardagsrum :)
Hoppas morgondagen blir en bättre dag.