fredag 1 juni 2012

Imorgon..

mammablogg date

Det är ju IMORGON Mammablogg daten är!

Jag har hela tiden tänk att det är så långt fram i tiden och idag på eftermiddagen så kom jag på att det är ju imorgon. Detta trots att jag har bestämt träff på stationen, men det var ju på lördag, sen att det visar sig att lördag är imorgon är ju en annan sak. Jag fick lite småpanik, jag hade ju en del att fixa innan.. Full fart till ett köpcentrum nära mig och allt löste sig smidigare än vanligt. Jag känner att jag har flyt nu Blinkar

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och så ser jag fram emot morgondagen och att få träffa alla. Vad jag har förstått så kommer det en massa härliga människor som jag vill träffa. Några har jag träffat förut och några har jag bara koll på genom deras blogg eller FB.

Kramkalas

Inga kommentarer: