tisdag 19 juni 2012

Räddningen

God morgon!

Jag är trött, bara ett konstaterande. Räddningen är kaffe, det är dessutom gott :)

Trots att jag är trött så är jag på något sätt full av energi. Jag har så mycket roligt på gång och det ska verkligen bli roligt att få berätta det för er! Igår kändes det som en liten sten föll från mina axlar och något jag bekymrat mig lite för blev klart. Inte tack vare mig utan tack vare hjälpsamma människor ute i blogglandia. Fantastiskt!

Nu ska jag packa ihop frukosten och få iväg barnen till förskolan.

Ha en bra dag!

Kramkalas

3 kommentarer:

Russin sa...

God morgon..

haha ja även här blir det ett par koppar kaffe idag fr jag fattar inte hur trött jag är.. sovit som en kratta inatt med, fattar inte varför jag inte kan somna och sova när jag är så trtt som jag var igårkväll.. :(

kramisar

Livet på Citronodlingen sa...

Spännande!

Therese sa...

Kaffe är ett MÅSTE!!! Å du, guuuud så nyfiken du gör mig ;-D KRAM