söndag 24 juni 2012

Både bakåt och framåt!

041
 När jag tänker tillbaka på midsommaraftonen 2012 så är det denna bilden jag ser.
Min fantastiskt söta lilla Elin, som börjar bli stor!

125
Sen hade vi stunder då det såg ut så här oxå, sommarregn!
Som tur var så kom det mest skurar och däremellan så var det riktigt fint.

Baksidan med att vara bortrest måste vara all tvätt som man hinner samla på sig. Nu tvättas det för fullt och jag gissar att det kommer vi att få fortsätta med i några dagar till :)


Jag längtar tills imorgon, då har vi ett viktigt möte inför Fab mamas blogevent och det är så spännande! Det är lite speciellt denna veckan då väldigt mycket kommer att "falla på plats".
Ikväll kommer det bli en tidig kväll så att jag är pigg och Fab imorgon ;)

Kramkalas go vänner

Inga kommentarer: