söndag 20 maj 2012

Teater

023
Gustav har ägnat en stor del av tiden vi har spenderat hemma i trappan. Han fixar och grejar och lägger nallar och puttar (handdukar för oss vanliga) “fint”. Han har teater i trappan och står gärna mitt i och sjunger. Just nu är det “in the club” som går på repeat.

Igår frågade han om jag kunde komma och titta på teatern och sagt och gjort så gick jag snällt och satte mig och skulle titta. När han hade sjungit de första orden på låten så tystnade han, tittade på mig och så frågade han;
“vad stirrar du på?”
Jaa, vad svarar man?
Nallarna står kvar och nåde den som förstör teatern!
Jag får med andra ord träna en del på hopp och smidighet just nu Blinkar Nallarna får nämligen vara kvar, mestadels för att han leker bättre än någonsin här hemma!

Kramkalas

1 kommentar:

Livet på Citronodlingen sa...

haha, så skön han är :o) Jag lekte också mycket i trappan ett tag :o)