söndag 27 maj 2012

Mors dags shopping

 

moroccan oil

Efter jag blev uppvaktad imorse så begav jag mig ut på en shoppingrunda. Jag fortsatte helt enkelt att fira Mors Dag fast på egen hand.

 

Äntligen fick jag tummen ur och jag fick köpt mig denna Moroccan oil. Jag har flera vänner som har använt denna olja och även min frisör pratar sig varm om den.

När jag fick fel på sköldkörteln så blev även mitt hår väldigt mycket sämre, det är tydligen ett ganska vanligt symptom det med. Jag gick alltså inte bara upp en massa i vikt utan jag fick ett riktigt risigt hår med. Toppen. Det slutade såklart med att jag klippte av ganska mycket men nu är jag i det läget då det gärna får växa ut lite mer. Hårkvaliteten är bra igen men nu kommer det förmodligen dröja lite längre mellan klippningarna och jag känner att jag får göra vad jag kan för mitt hår.

 

I torsdags när jag var på tjejkvällen så kunde man även bli lite stylad av frisörer från Envy hair. Det finns en bild på mig inne på Hanna Graafs blogg för den som vill se, jag kunde inte med och fråga om jag fick låna den Blinkar Hur som helst så när jag satte mig för lite styling, som för övrigt var välbehövligt, så brast frisören ut;

“Oj, här behöver vi en volumaster”

Mitt hår kan verkligen bli hur platt som helst och jag måste säga att det hjälpte ju det med. Så jag har även inhandlat en volumaster idag, fast i något mindre format än den hon använde. Jag vill ju inte gå omkring och chocka människorna i min omgivning Skrattar

 

Grattis till mig på Mors Dag! 

 

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Wow, vilken söt solskyddsklänning du vunnit! Du får kanske ha en liten utlottning här på bloggen med dina egna vinster?

Jag har svarat på ditt mail, helt rätt mailadress till mig :-)
Kram!