onsdag 18 april 2012

Jag vill oxå..

Här är stora delar av gänget jag träffade förra året på mammablogg galan. En massa härliga mammor som bjöd på gott sällskap och en massa skratt. Jag saknar er!
Bilden lånade jag från Cheeky

Jag vill oxå gå på mammablogg gala och bloggmingel! Jag läser både här och där om alla som ska gå på båda eller ett av dessa event. Jag vill oxå :'(
Jag har ju fått avstå detta året eftersom jag är en fattig student..
Allt jag önskar just nu är att få lite egentid och samla energi och träffa roliga människor, jag har haft en hektiskt tid bakom mig och jag skulle behöva tanka lite.

Jag hoppas att alla som går får ett roligt dygn eller två. Jag får läsa om det i era bloggar det här året.
Ska du gå på något av eventen?

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Ja, jag slår på stort och går på båda! Kunde inte bestämma mig :-) Och maken har varit borta såå mycket att jag behöver mycket egentid :-)
Håller tummarna att du vinner! Du brukar ju ha lite tur ;-)
Kram