söndag 22 april 2012

Jag längtar

alcudia

Jag har ju missat att berätta att vi ska till Mallorca! I september bär det av till Alcudia och vi kommer att bo på Alcudia garden.
Vi kommer åka med min familj. Systrar, syskonbarn och mamma och Kalle. Mamma fyller 70 år(!!?) och ville gärna åka med hela familjen. Inte mig emot om jag säger så Skrattar
Våren kommer ju inte riktigt igång här och jag måste säga att det känns bra att ha något att se fram emot. Det ska bli jätteroligt att få umgås med min familj utan en massa måsten. Vi bor ju lite utspridda med mamma i Ockelbo, systrarna i Stockholm och jag med min familj i Kungsbacka.

Idag väntar en dag med simskola och lite annat fix inför veckan som kommer. I eftermiddag ska vi dessutom göra något som barnen har längtat efter läääänge. Vad det är får ni se sen.

Ha en härlig söndag!

Kramkalas

5 kommentarer:

Angelica sa...

Vad rooooligt att ni åker til vår lilla ö!!! Vi var faktiskt i Alcudia igår och det är ett underbart ställe för just busbarn! Lång strand, fina hotell som ligger några meter från vattenbrynet och lekplatser lite här och där :D

Det är inte riktigt säsong ännu men det var redan massor med glada turister som låg på stranden och myste på uteserveringarna.

Och grattis till Elin i efterskott och till nya fina bilen!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaam sötaste Ingela!!!

Therese sa...

Näääää så underbart. Å här snöar och snöar och snöar det. Behöver nog ochså en solresa att se fram emot och pigga upp om jag inte ska bli en julgalning ;-P KRAM

Russin sa...

Underbart!!! Vi var ju i Alcudia 2010, helt superfint ställe.. :)

Nu väntar vi på vår resa i slutet av maj, då ska vi gratta gubbens far som med fyller 70 år och hela familjen på hans sida ska med. .:) jätteroligt ska det bli..:)

krmaiar

Russin sa...

Underbart!!! Vi var ju i Alcudia 2010, helt superfint ställe.. :)

Nu väntar vi på vår resa i slutet av maj, då ska vi gratta gubbens far som med fyller 70 år och hela familjen på hans sida ska med. .:) jätteroligt ska det bli..:)

krmaiar

Mirakelmorsan sa...

Jag förstår att du längtar!! :) Underbart!