måndag 9 januari 2012

Jag har blivit lurad!

spinning
Idag åkte jag glad i hågen till gymmet för ett spinningpass. Easy 45 min. Det kan ju vara bra att börja med tänkte jag. F*n vad trött jag blev! Och som instruktören lite fint sa att easy finns ju egentligen inte för i spinning så tar man ju alltid i efter sin egna förmåga.. jo tack, jag märkte det.
Om någon säger åt mig “att cykla så fort du kan” så cyklar jag så fort jag kan. Det måste sitta i sedan tiden då jag faktiskt tränade ofta.. ja alltså för en så där 8 år sedan. Snälla, kan jag inte få leva på gamla meriter? När jag var färdig var jag lila i ansiktet, LILA. Jag hade oxå mjölksyra i benen från uppvärmningen och framåt..
Trots mitt “gnäll” så är det ju skönt och förhoppningsvis så klarar jag det bättre med tiden. Jag kämpar på helt enkelt Ler

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sen slänga mig i soffan en stund.

Kramkalas

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Heja, heja, heja vad du är bra!

Mrs Moet sa...

Vad duktig du är Ingela!
Grymt bra jobbat. Jag hejar på för fullt.

Kram kram

Bernike sa...

Lila är fiiiiiiint!!! Heja, heja!! :)

Livet på Citronodlingen sa...

Spinning är fasen dödligt om man inte är vältränad redan innan.. och det är man ju sällan :o)