onsdag 28 december 2011

Elin har varit hos frisören idag och gjort sig nyårsfin. När vi ändå var där så passade Gustav på att tjata sig till en liten klippning. Han gillar nämligen att sitta i stolen och sen passade han på att påminna frisören om att man måste få en klubba efteråt ;) Det var nog den han ville åt hela tiden..

 
Dagarna här hemma mellan jul och nyår har ägnats till läkarbesök, tandläkarbesök och förstås ett berg med tvätt. Det är ändå skönt att ha såna där besök avklarade innan både jobb och skola drar igång igen. Då har jag helt enkelt inte tid för sånt känns det som. Det är fullt ös ändå på vardagarna tycker jag.

Idag stod Elin för dagens roligaste (igen).
Hon satt i bilen och sjöng för full hals;
"Röven raskar över risen.." Om och om igen ;) Jag kunde inte annat än att småle lite och sjunga med för full hals ;)

Hoppas att ni har sköna dagar så här i slutet på året. Vad hittar ni på på nyårsafton tro?

Kramkalas

8 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Hallå Heeej!

Jag har mailat dig på din comhem-adress ;)

Kram Mimmi

Mamma-Mu sa...

Hej igen... Jag får tillbaka ett felmeddelande när jag försöker skicka på ingelalala@comhem.se
Vad gör jag för fel?
Kram Mimmi

Ingela la la sa...

Åh, jag har bytt. Prova ingela.hjalt@hotmail.com
Visste inte att den stod kvar, den gamla alltså

Mamma-Mu sa...

Will do ;)

Milla sa...

Hahaha! Den versionen brukar Saga också köra med ;)
Hoppas ni har haft en härlig jul!

Kramar

Russin sa...

så stor Elin har blitt.. :) Fina stora tjejen <3

Popprinsessan sa...

Här blir det nårsfest med vänner. Försöker få ihop både maten, sånghäfte och aktiviteter i huvudet. Men det ska nog lösa sig :-)
Vad ska ni hitta på?
Kram!

Fnulan sa...

Tjusigt =) Jag har panik över oranga slingor :O Tur att det inte är fin fest utan bara vi och bästa vänner!