lördag 8 oktober 2011

Nu springer det igen..

Jösses, nu går dagarna lite för fort igen och jag hinner inte med bloggen på det sätt jag vill.

 

Så nu får ni en liten snabbuppdatering Blinkar

 

Självklart så har vi firat Chokladbollens dag idag. Vi bakade lite chokladbollar i morse och så tog vi med dom till farmor och farfar på lite fika. Eller.. jag tror aldrig att dom hann smaka, barnen åt nog upp dom innan..

 

Jag har fått tillbaka den första tentan som jag gjorde och fick 29 poäng av 36. 1 poäng från VG (VG är det högsta betyget). Klart att det är kul om man får VG men jag är glad bara jag får godkänt och slipper omtentor. Jag är nöjd Ler 

 

Den här helgen har jag pausat på alla möjliga sätt tror jag. Inte så mycket plugg, inte så mycket städa, men det behöver jag nog ändra på tills imorgon för det skulle behövas. Det är bara en sån skön känsla att inte vara tvungen till ett enda dugg. Ja.. förutom att komma ihåg dom där chokladbollarna då..

 

Nu ska jag göra lite middag här hemma och sen ska vi återigen se på den nya Barbiefilmen som jag har hyrt åt Elin. Hon verkar aldrig tröttna och jag är glad om hon är glad!

 

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

3 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Hej!

Jag hade absolut ingen aning om att det var chokldbollensdag idag. Va roligt! :)

Kram Amanda

Pankis sa...

Har bytt blogg igen nu...

Kram,

V

HOUSE of MANDY sa...

Haha, okej!

Det var kanske ouppmärksamt av mig men hur som var det väldigt påhittigt :) Sånt gillar vi!

Kram Amanda