måndag 12 september 2011

Börja om från början

Den här familjen är något haltande just nu.

Det finns inte så mycket tid över för någonting nu.

 

I fredags så var Johan tillbaka på sjukhuset för undersökning av sitt ben. Det visade sig att det inte var så bra så idag har han varit borta hela dagen och dom har tagit upp allting och opererat. Gör om gör rätt..

Så nu börjar vi om från början.. sex nya veckor utan att stödja på benet. Tungt..

 

Jag pluggar för fullt och det är jätteroligt men nu skulle jag vilja ha paus några dagar så att jag riktigt kunde få gotta i mig allt jag har lärt mig. Det blir förhoppningsvis tid till det med men allt är ju så intressant och det kommer nya intressanta saker hela tiden.

 

Tack så mycket för alla glada tillrop om min nya frisyr! Jag blev riktigt glad Ler 

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Vero sa...

Skickar en stärkande kram till dig o hela familjen.

Jessica sa...

Nej men fy, stackars er!

Ibland så blir man bara så trött :(



Skickar en kram till er!

Linda sa...

Usch, era stackare, hoppas verkligen allt lugnar ner sig snart så du kan få andas ut. Kan tänka mig lasset bli så mycket tyngre för dig nu när han inte får stödja på foten ens.
Kramar