fredag 16 september 2011

Blundar jag?

001

Här är jag och Elin i fiket på simhallen efter den allra första simskolelektionen. En stolt tjej kan jag lova!

Efter varje kort frågar Elin;

“Blundar jag?”

“Öhhhh, ja”

 

Hon har så svårt med blixten på systemkameran. Vad ska jag göra? Någon som har något tips. Jag har nämligen 10 foton som ser ut så här. Finns det något tips eller får jag helt enkelt vänta på ljusare tider så jag inte behöver blixten..

 

Ha en bra dag idag. Det är ju fredag och allt Ler

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Försök låta bli att använda blixten och sök dig till dagsljuset istället om det går. Eller ta ögonblicksbilder om det inte går, dvs när hon inte är beredd på att du fotar. Kan bli jättefina kort det också! Kram

Mamma Russin sa...

haha söta E.. :) så stor hon har blitt..

kramkram

Popprinsessan sa...

Har du en sådan inställning som gör att det går att ta många kort efter varandra utan paus? Så där som man hör på film ;-) Det kan öka chanserna att få till en fullträff!

Hoppas du har en riktigt skön fredag!
Kram!