måndag 8 augusti 2011

Många bäckar små..

Jag har ju börjat rensa garderober och annat här hemma. Det är så skönt att få ordning och bli av med grejer.

Nu när vi bara har en bil så är garaget tomt och vi kan ställa in säckarna som blir där så länge och så hyra en släpvagn och åka med alltihop till återvinningen.

 

Det bästa med allt rensande är att jag faktiskt har lagt ut en hel del på blocket som vi inte har plats för, eller inte använder. Jag har dessutom fått en hel del grejer sålda. Ibland är det inte pengen i säg som är det viktiga utan just att någon hämtar det Ler

På två dagar har vi ändå fått ihop 3000 kr! Det är ju en del pengar faktiskt. Och det på grejer som bara har stått och samlat damm. Jag är sjukt nöjd med mig själv och för 5 år sedan så hade jag nog bara kastat alltihopa. Galet!

 

Nu längtar jag tills min tå mår lite bättre så jag kan fortsätta mitt rensande.

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Åsa Nyman sa...

Härligt Ingela! Jag tror jag också skall ta å rensa lite hemma=) Du har ingen framtåvänd bilbarnstol?

Popprinsessan sa...

Vad duktig du är! Här röjs det ju också en del, eftersom renoveringen startar på tors. Tyckte inte det var så mycket, men oj så mycket som får plats i lådor och skåp!

Din stackare med tån! Man gipsar inte tår va? Hoppas att det läker fort och bra så att du kan fortsätta med alla dina projekt!

Kram!