söndag 24 juli 2011

Här bor vi!

image

Vi har åkt Bönnerup strand norr om Grenå och checkat in på Feriecenter Kattegat.

Här ovan ser ni vår lägenhet och lekplatsen och golfbanan ser jag om jag öppnar dörren. Johan och barnen har även provat på poolområdet men jag hann aldrig dit. Synd.. det regnar och blåser i sidled. Det finns ju i för sig pool inomhus men det var inte den som användes..

image

Nu på kvällen så gick vi en runda i byggnaderna och vilken anläggning! I källaren så fanns lekrum, biljard, pingis  och lite andra arkadspel. Det finns för både stora och små om jag säger så. Gym, solarium och bio fanns det med.

image

Middagen intogs på centrets restaurang. Menyn lät lite halvtråkig måste jag säga men det var riktigt god mat!

 

Nu sover dom små och jag gissar att det inte är långt kvar för oss heller. Det känns att vi  var uppe tidigt. Imorgon hoppas jag på finväder för då ska vi (helst) bada hela dagen. Sen vill jag gärna se mig om lite här i området. Vi bor ju precis vid vattnet och det är säkert jättefint här när det inte regnar.

 

God natt!

 

Ta hand om er <3

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Carolina sa...

Åh så fint ni bor, ser ut att vara ett toppenområde och maten ser galet god ut! kramar

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket härligt ställe ni bor på. Ser ut som om ni har det riktigt toppen.
Ha en bra vecka!
kram Ullis