torsdag 26 maj 2011

Vilket flyt jag har..

image
Elin kom hem med en ros från dagis idag. Den hade hon fått efter generalrepetitionen av deras trollmusikal idag. På tisdag ska vi föräldrar få se musikalen och jag tycker att det ska bli så roligt!



För en liten stund sen så ringde min mattelärare och berättade att jag hade klarat matteprovet jag gjorde. Ni kan inte ana vilken lättnad det var, det hade till och med gått rätt så bra. Skönt. Ett prov kvar på matten sen är den oxå klar. Jag kan nästan inte tro det är sant..

Det som var så bra var att jag skulle ha nästa prov nästa fredag men min lärare skulle tydligen vara ledig då eftersom det är en klämdag. Vi bokade om min provtid till tisdagen efter vilket betyder att jag har några extra välbehövliga dagar.

Jag har flyt nu.. annat kan jag inte säga Skrattar

Kramkalas

Follow Mitt liv & Min vikt

6 kommentarer:

Pernilla sa...

Njut allt du kan av ditt flyt och lägg det i tristadagarbanken så du kan plocka fram det när det behövs som bäst.

Vad fin trädgård ni har. Min ser inte helt sån ut (ännu).

Ser att du har stora fina löjtnandshjärtan i rosa och vitt. Det vill jag med ha för jag tycker de är så fina.

Vad lyxig med en till Danmarksresa och denna gången med familjen. Låter som ett bra ställe. Kanske värt att undersöka.

Kram

Popprinsessan sa...

Härligt! Go with the flow :-)

Frida-FantastiskaMamman sa...

Men åh vad SKÖNT för dig vännen....det är alltid en lättnad när man klarat ett prov...

Jag håller på att pröva en blogspt blogg, hur får du till din?? med headern och så??

Massor av kramar<3

Linda sa...

Du har alldeles rätt en kram sitter väldigt bra nu, hatar verkligen att lägga barnen när det är så här och man inte riktigt är sams när dom somnar
Men somsagt i morgon är en ny dag, en bra dag!
Kram

Sofi sa...

Tack för kommentaren!!! Ha en bra morgondag!! //Sofi

♥ Sanna ♥ sa...

och så ska det fortsätta tycker jag...
grattis till avklarat prov så skönt :)
Ta hand om dig nu
KRAMISAR