tisdag 24 maj 2011

Vad goa ni är!

image
Så mycket positiv feedback som jag har fått idag tror jag aldrig att jag har upplevt!
TACK!

Det känns som att det är många som faktiskt tycker att det är roligt att jag blivit utsedd till Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare. Det gör ju det hela ännu roligare förstås.

Jag har fått gratulationer här på bloggen, Facebook, twitter och på mail. Fantastiskt!  Jag har även läst lyckönskningar av mina medresenärer på bloggbussen i deras bloggar som har gjort mig alldeles varm i hjärtat. 

Min dag har jag spenderat med feber i soffan men till och med det har känts ok idag Ler Jag har blivit så glad och hållit humöret uppe tack vare er.

Kramkalas

7 kommentarer:

Birgitta sa...

Grattis från mej också. Du är verkligen värd det priset.
Kram Birgitta

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !

Jag vill verkligen gratulera Dig till det.Stämmer nog till 1000 % nu har inte jag följt Din blogg på bra länge, men minns ändå hur trevligt Du har med Dina underbara barn.

Det står väl inte på förrän Linda fr.f.d.Lönnbacka får en också.

Hoppas det.Hennes nya blogg heter Vildros&Kaprifol.
Hon har också två underbara barn som hon försöker aktivera efter bästa förmåga.

Kram Mi

Unknown sa...

Nämen, stort grattis!!
Kungsbacka håller fanan högt vad gällande bloggandet!

KRAM

Östblomman sa...

Krya på dig Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare :)! Så himla coolt att vara bäst i Sverige på någonting! Wow!

Kram

Tess sa...

Åh grattis gumman! Vad roligt! Det är du så värd!
Krya på dig nu.
Kramar

Therese sa...

Ett jätte grattis, så skoj, verkligen glad för er! Å Elin, vilken härlig tös! <3 KRAM

Rebecca sa...

GRATTIS!
Det priset är så DU och du är så värd det.
Jag har varit bloggfrånvarande den senaste veckan så jag har helt missat grejen. Så GRATTIS i efterskott.

Kramar Rebecca