måndag 23 maj 2011

Syskonkärlek

syskonkärlek
Ända sedan Elin och jag kom hem från vår resa i Danmark med bloggbussen så har trollen myst och lekt som aldrig förr.
När vi åkte hem från Danmark så berättade hon bestämt att hon längtade inte så mycket efter Gustav utan mer pappa bara.. Nu när jag har sett hur dom leker dom sista dagarna så undrar jag det jag..
Det är härligt att se dom men nästan ännu bättre att höra dom när dom inte vet att jag hör Blinkar
Allra roligast är kanske när dom stämmer upp i skönsång och sjunger Manboy tillsammans. Och det bästa är  när dom berättar att dom älskar varandra. Det värmer gott i en mamma att höra ens barn leka och tycka om varandra så.

Idag ska jag göra klart en hel del skolarbete. Jag har en redovisning och ett prov imorgon så det är bara att borra ner huvudet i böckerna och hoppas att så mycket som möjligt fastnar.

Vill du läsa mer om mitt äventyr med bloggbussen så kan du göra det här

Kramkalas

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vad härligt att det är så, våra myser och leker också mycket bättre tillsammans efter resan, MEN det kan också svänga väldigt fort! ;-) kram!

Anonym sa...

myys med goa ungar.. och syskonkärlek är så fint.. :)

krya på dig gumman..

En pojkmammas vardag sa...

Det gör verkligen gott i mammahjärtat när ens skatter leker och trivs med varandra!! :)
kram

sophie sa...

Härligt Ingela! Tror jag ska hoppa på måndagslistan! :)