onsdag 13 april 2011

Nu är det dax att börja rösta!

Mammabloggalan 2011

Mammagalan närmar sig med stormsteg och jag tycker att det ska bli så himla skoj att träffa både lite nya och framför allt gamla ansikten. Hur kul som helst!

Reseledaren i vårt lilla "gäng" har vaknat och mailen går varm just nu.
Klänningarna som jag har beställt (ja, det har blivit två) har inte kommit än så om det är katastrof eller inte vet jag inte än. Det gör inte så mycket för jag har i varje fall inte tid att gå i affärer så det är bara en STOR bonus om någon passar. Det kommer liksom bli sista minuten i vilket fall, men jag hoppas fortfarande :)

Precis som förra gången jag var på gala så blir alla deltagare nominerad i en eller flera kategorier och man kan rösta. Skillnaden är att den här gången så kan man rösta en gång per dag och ipadress. Kul inlägg i galan tycker jag.
Jag är oxå nominerad den här gången som Sveriges bästa mammablogg eller bästa vardagsmammabloggen. För att vara ärlig så tycker jag kanske inte att jag ska stå som vinnare i någon kategorierna, *asg* men det är klart att jag blir glad för lite röster.
Vad jag främst vill är att ni röstar, på någon av alla härliga bloggar. Det är kul om inte bara dom som ska gå går in och lägger lite röster på någon blogg som dom gillar. Det har jag gjort. Jag har någon favorit i nästan varje kategori. Sen upptäckte jag oxå att jag har missat en hel del bloggar som jag får kolla upp lite innan jag lägger en röst :)

Vill du gå in och rösta så gör du det här

Kram

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Vero sa...

Jag har varit in och röstat på morgonen och jag har lagt mina röster på bloggar som jag besöker med jämna mellanrum och som jag gillar.

Har inte det klart med klänning än. I värsta fall blir det en tur till Uppsala samma vecka, kanske kvällen innan. Hhaha... Ska prova en för att låna, jag hoppas att den passar. Det är ju faktiskt inte lång tid kvar inte. Gulp!