måndag 4 april 2011

Galaklänningen!

Idag så klickade jag hem en klänning som jag hoppas kunna ha på mammagalan i maj. Hoppas hoppas!

Jag vill ju ha något som jag känner mig bekväm i men ändå ser lite fin ut i. Jag kan ju inte gärna gå i mjukisbyxor och en t-shirt ;) Eller det kan jag kanske men jag skulle inte känna mig så fin tror jag :)

Den var inte så dyr och i recensionerna så stod det att det passade med lite större byst. Jag slog till helt enkelt. Vi får väl se när den kommer hem om det är något att ha.

Hoppet lever!

Uppdatering: Jag klickade hem klänningen från bonprix.se , där fanns många fina klänningar till bra pris!

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Härligt! Jag håller tummarna! Du får gärna tipsa om var man kan hitta en känning...

Kram!

Anonym sa...

hej hopp..
hoppas den blir bra nu med, jag har med beställt en klänning från bonprix.. : ) men väntar på en från ellos nu med, vet inte om jag tyckte min klänning från bonprix var den rätta för galna, jag är sååå velig.. :/

har du dratt igång gi igen ? hur går det ?
javisst är det skönt att cm förvinner även om dt är segt på vågen.. ;)

KRAM

Linda sa...

Klart du hade kunnat gå i mysbrallor och t-shirt, jag efterlyste precis någon mer än mig som kunde göra det:) Jag väntar också på mina men leveranstiden tycks bli längre och längre för var dag...
Kramar

Vero sa...

Kan du inte visa en bild då? Så jag vet hur uppklädd min rumskamrat kommer vara... hihi...

Jag skall ha en av klänningarna som jag sydde upp när vi var i Vietnam. Jag var för stor för den när vi kom hem, sen blev klänningen för stor men nu hoppas jag att den sitter som en smäck. Jag har inte provat än. :S
Kanske borde göra det. Hehe...

Therese sa...

Jag KRÄVER en bild på dig i klänningen sedan, ok? KRAM <3

Anonym sa...

Åh vad spännande! Den är säkert jättefin!