tisdag 22 mars 2011

Det närmar sig..

Jag har inte tänkt så mycket på mammablogg-galan som jag ska gå på måste jag erkänna. Varför vet jag inte, kanske har det känts för långt bort. Men nu är det ju inte så långt kvar!

Första helgen i maj går den av stapeln, i Stockholm den här gången. jag blev liksom lite påmind i helgen när tjejerna var här.

Det betyder oxå att jag måste hitta en klänning att ha på mig.. Jag vet ju i för sig hur jag vill att den ska se ut, frågan är väl bara om affärerna har kommit på det oxå inför den här säsongen ;)
Det är ju ingen panik än men jag ska för ovanlighetens skull försöka att inte springa omkring och ta vad än jag hittar sista veckan. Försöka i varje fall..

En annan rolig grej med galan, förutom att jag får träffa alla goa tjejer som jag lärde känna på förra galan är att jag äntligen ska få träffa Veronica, jag vet inte riktigt hur länge vi har "känt" varann här i cybervärlden men aldrig lyckats träffas på riktigt. Nu ska vi vara rumskompisar och kommer ha lite tid till att prata av oss. Har en känsla av att det aldrig kommer vara tyst i det rummet ;)

Vilken tur att man träffar så härliga människor, ibland där man minst anar det!

Ha en fin dag.

Kram

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hopp..
här har du en till som längtar till galan.. :) och det sk bli bli så roligt att träffa dig och många till igen..:)

klänningen ja.. jag har en här hemma men nu börjar jag tvivla på den, hopplös r jag och velig till tusen.. :(

krmakrma