torsdag 24 mars 2011

Det blev rätt till slut :)

Vissa saker måste ju hända av med en mening.
Nu är det så att ibland väljer jag att tro på det och ibland gör jag det inte. Sån är jag!

Häromdagen så fick jag och Wojtan tummen ur och beställde tågbiljetter till Stockholm och galan vi ska gå på.
Nu låter det dessutom som att jag hjälpte till eller gjorde någon nytta. Det gjorde jag inte. Förlåt, det var Wojtan som beställde :)
Dagen efter fick hon ett mail från Sj att tåget till Stockholm är inställt och att vi skulle ringa dom. Lite fundersam måste jag säga att jag blev... Hur mycket skulle Sj strula? Och hur kan man så här långt innan veta att det ska vara inställt?
Hur som så ringde Wojtan och nästa gång jag hörde något så har vi fått nya biljetter. 1:a klass :) Till samma pris dessutom.
Det måste har varit där det blev tokigt från början för det är klart att vi ska åka 1:a klass, att vi inte tänkte på det själva.. Tack Sj!

Ikväll har jag det lite kämpigt med mina leder :( Riktigt jobbigt när dom värker på det här viset men jag hoppas att det går över med lite vila..

Hoppas att ni har en bra kväll!

Kram Ingela


Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Carolina sa...

När åker ni? :-) kram

Linda sa...

Klart galatjejer ska åka i första klass!!
Själv har jag beställ biljett redan på torsdagen och kommer bo hos en kompis 2 nätter för att hinna omgås och shoppa med henne under fredagen.
Ska bli såå kul att få träffa er alla (igen)
Kramar

Birgitta sa...

Klart att ni skulle åka 1:a klass.
Kram Birgitta

Pernilla sa...

De bara lurade er lite.
Det var ju meningen att ni skulle åka 1:a klass. Ni visste bara inte om det.
Borde kanske boka tåg jag med. Undrar om jag anses lika fin som ni?
Kram

Carolina sa...

Jag och några till åker upp på fredagseftermiddagen och tar en extra natt på hotellet :-) kram