fredag 11 februari 2011

Adjöss med löss!

Jag är ju Buzzador och får prova, utvärdera och tipsa andra om olika varor och tjänster.

Den här gången har jag haft förmånen att komma i kontakt med Linicin. Och när jag säger förmånen så är det inte för att vi har fått löss eller något sånt utan för att nu vet jag att vi inte heller behöver få det!

Klart att man fortfarande kan få det men det som var det bästa enligt mig med dom här produkterna var Prevent spray, en spray som man kan spraya på i torrt hår om man tex vet att det går löss på dagis.

Hur många gånger har man inte kommit till dagis och sett lappen på dörren.
Det går löss på förskolan
Nu behöver man alltså inte gå och hoppas på att slippa, nu vet man att man slipper :)

Det finns nog inget jag har bävat för så mycket som om vi skulle få löss i familjen.

Vill du oxå bli en Buzzador?

Just nu söker dom fler testpersoner, gärna barnfamiljer eller blivande barnfamiljer med barn födda -09 eller senare.

Passa på och registrera dig och prova en massa produkter- Gratis givetvis!


Följ länken om du vill vara med så syns det att det är jag som bjudit in dig.

Ha det gott så länge!


Follow Ingela la la

Inga kommentarer: