tisdag 12 oktober 2010

Ledig?

Idag har jag varit ledig.. tror jag ;)

Dagen började med utvecklingssamtal på dagis. Det var jobbigt :( Inte för att det är problem med barnen eller något sånt utan för att vi i var och varannan mening sa att:
- Ja, det blir ju sista gången för oss nu..
Varje gång fick jag en (eller två) tår i ögat som jag lite fint försökte blinka bort. Varför är det så fruktansvärt jobbigt att ta barnen ifrån förskolan?
Dom kommer ju börja på en ny, minst lika bra (hoppas jag)
Fast både Elin och Gustav trivs ju som fiskarna i vattnet.. det kanske är det.

Efter det så var det i varje fall full fart till doktorn för att lämna lite nya prover, jag är nämligen inte så pigg längre och min värk i lederna kommer och går. För att inte tala om mitt humör ;) Vi får väl se om det är sköldköteln som vill ha mer medicin eller om det helt enkelt bara är charmiga jag som är sådan.

En veckohandlingen så fann jag mig helt plötsligt sitta hos frisören, så det kan bli! Nyklippt och slingad, känns genast bättre ;)

Full fart hela dagen med andra ord.

Nu ska jag i varje fall sjunka ner i soffan.

Ha en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hoppas att proverna visar något bra och att du får må bättre igen. Skönt med lite ompyssling hos frissan, det är aldrig fel :-)

Kram, kram!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det är alltid lite vemodigt att säga adjö till ngn/ngt man tycker om & trivs med. Men det kommer säkert bli jättebra även det andra!

Håller tummen för att du kommer tillrätta med sköldkörtlar & annat ;)
Kramar<3

Jezza sa...

Åh så det strular med din struma :(
Det är ingen roligt när man känner att måendet hoppar fram och tillbaka och humöret går som en jojo upp och ner *phu*
Håller tummarna för att det snart känns bättre för dig :)

Tack för din kommentar hos mig,
jag känner mig redan ganska "lättad" över att ha tagit steget och flyttat över, så jag tror nog att blogglusten ska komma tillbaka ;)

Stor kram!!