fredag 29 oktober 2010

Jag är så stolt!

Johan vann tävlingen Månadens manus med boken Förtvivlans tidevarv Kapitel 1

Stort grattis till mannen i mitt liv =)

Han vann en lektörsläsning av sin bok där man kan få tips och idéer. Få se om boken håller måttet liksom.
Skitkul att han vann!
Det Johan tyckte var roligast är att så många faktiskt har läst, både kända och okända (för oss) har tagit sig tid att kommentera och ge feedback. Jättekul och jag är såklart mäkta stolt ;)

För mig blir det en väldigt lugn kväll. Johan är ute på galaj, Elin har däckat och Gustav springer omkring och gör ingenting (förhoppningsvis så däckar han med snart). Då ska jag bara vara en stund innan jag oxå däckar ;)

Kram Ingela




Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Grattis till mannen!
Och jag hoppas att både du och Elin mår bättre, fast med tanke på att hon hade däckat så kanske hon inte var så pigg?

Jag hoppas att du får en skön kväll innan du somnar. Ska själv också försöka somna lite i tid ikväll för det är en spännande dag imorgon!

Kram!

Linda sa...

Förstår att du är stolt, gud så roligt, grattis till honom!
Trevlig helg. Kramar

Sara Mårtensson sa...

Vilken kille!! :-D Stort grattis till honom och till dig som har en sådan duktig karl :-)

Måste bara berätta att vi har tö, isigt och slask just nu. Tänkte bara så du slipper vara avundsjuk en stund ;-)

Jobbigt att ni är sjuka. Hoppas ni får en trevlig helg och att ni kryar på er!
Kram Sara

Rebecca sa...

Grattis till mannen din!
Hoppas ni är bättre och får en skön lördag.

Kram Rebecca