söndag 12 september 2010

Värsta chocken har lagt sig :)

Helt plötsligt händer det!!

I fredags blev det klart att vi vann budgivningen på radhuset vi var och tittade på i onsdags.
Väldigt glada men lite chockade konstaterade vi att vi skulle flytta, det kom så plötsligt!

Fast vi har pratat läänge om att vi vill flytta till Kungsbacka eller Onsala för att komma lite närmare släkt och vänner men nu när det blev verklighet så kom genast tankarna på att det kanske inte är så dumt här ändå ;)

Fast nu när värsta chocken har lagt sig så ska det bli såå himla roligt att flytta, ha något eget :)
Det jag oroar mig för är ju barnen förstås och hur det blir med dagis och sånt men det brukar ju lösa sig till det bästa..

Imorgon ska vi åka dit igen, ska bli jätteroligt. På tisdag skriver vi på och sen är det väl bara att börja packa.

Hela helgen har jag jobbat så jag har inte direkt haft någon tid till att fundera och diskutera med Johan, men veckan som kommer är ganska lugn jobbmässigt så vi får väl tid till det då. Vi har i förbifarten hunnit skrivit en varsin to do lista för morgondagen.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg! Jag har ju som sagt var jobbat mest och suttit och tittat på vårat radhus :)

Ha en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

12 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Men grattis! Undrade just hur det hade gått :-)
Vad spännande! Berätta mer - när? var? hur?

Kram!

Livingroom sa...

Grattis. Så kul.. Visst - jobbigt och mycket att tänka på men Gud, så kul..
Jag gillar att flytta lika mycket som jag gillar att möblera hemma....Hoppas ni får dagis fixat och ni alla känner att det blir kul att flytta.
Kram,
Lotta

Wojtan sa...

Grattis till husköp.
Nu kommer ni ju närmre oss också :)

Kram åsa

Therese sa...

GRATTIS!!! Så skoj att radhuset blir ert <3

Vicky sa...

Grattis, superkul!!!

Jessica sa...

Hej å grattis till husköpet!
Vad bra att du flyttat tillbaka bloggen, av nån anledning fick jag inte till länkningen till den du hade nu innan !

Blir kul att följa husköpet och inflyttningen !

Ha en finfin vecka
Kram Jessica

Tess sa...

GRATTIS!!! Gud så roligt för er. Då har du mycket spännande framför dig nu. KUL!
Kramar

Hem och Lycka sa...

Grattis återigen!

kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul! Det kommer säkert att bli jättebra. Spännande tid ni har framför er.
Ha en bra vecka!
kram Ullis

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så kul!
Det kommer att bli jättebra ska du se :o)

Lottis sa...

iii...så spännande.Alltid kul med ngt nytt :) Verkliegn att STORT grattis till hela familjen :)

HUSnrNIO sa...

Men GRATTIS till husköpet=) och nya bloggen. Får man fråga vaför du bytte adress? Jag funderar på att skaffa mig en domän och bli med hemsida men samtidigt som tycker jag att blogg.se eller blogspot är så smidiga både att blogga via och kommentera på. Ha en fin måndag!