onsdag 15 september 2010

Trerätters och lite bubbel

Grattis älskade Johan på 40-års dagen!
Idag är det en stor dag här hemma!

Mannen fyller 40 år!

Måste erkänna att det har kommit lite i skymundan med radhushusköp och allt..
Vi har ju haft fest för alla kompisarna redan, det kanske är därför ;)
Till helgen kommer familjen på middag och då blir han ju firad då.
Ikväll blir det bara vi hemma, ja och barnen förstås. Det blir trerätters middag och lite bubbel.

När man ser det så här så firas han ju lite nu och då ;)

Idag har jag tvättat fönstren, varje gång jag gör det så undrar jag varför jag inte gör det oftare.. Det blir ju så fint! Jag kan inte säga att jag tycker att det är speciellt jobbigt heller. Jag tvättar hellre fönstren än all annan städning.

Nu är det dax att åka och handla lite så jag kan förbereda kvällens födelsedagsmiddag!

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Hemmalycka sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS vad roligt med en 40 åring och nytt hus, massor att fira. Ska bli kul att följa er i nya huset. Hoppas Johan och ni får en strålande kväll.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Åsa

Tess sa...

Grattis till "födelsedagsbarnet"!!
Ha en riktigt mysig kväll :)
Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Här har det hänt saker sedan jag hälsad epå sist. Grattis till erat hus, jättespännande. Grattis även till 40åringen. Hoppas att ni får en riktigt mysig dag. Kram