onsdag 20 maj 2009

Carpe diem och ytterligare ett party ;)


Tänk att så många ville vara med och tävla.
Jättekul!
Hur kul som helst för att vara exakt =)

Vinnaren är.........
dragen med en slumptalsgenerator, tack och lov!

Vinnaren är.........

Grattis till dig! Läste precis din blogg., kul att du avslutade med Carpe Diem ;)

Maila mig din adress så kommer det ett paket på posten.

Nu är det snart dax att knyta på sig partyskorna här hemma igen... Idag ska jag hem till Maria på Me & i party. Det var tur att det inte var något mer ansträngande för jag är trött, väldigt trött och inte nog med det. Jag glömde bort att jag var ett sånt partydjur för ett tag och gick och köpte räkor och vin till mig och Johan och såg fram emot att mysa och fira in långledigheten som faktiskt börjar idag. Tjihoo! Nu blir det party istället...

Det får bli räkor och lite vin i morgon kväll istället.

Party on dudes ;)

Kram

15 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

STORT grattis till Änglarum som blev den lyckliga vinnaren av det fina ordet :)

Ha så kul på partyt hihi. Kram Josefin

Lilla Rummet sa...

Ett stort GRATTIS till vinnaren Änglarum. Ha så kul på partyt och ha en skön långledighet.
Kram Britt

Åsa sa...

Ahhhh skrek precis rakt ut... Så GLAD blev jag.. Tack vilken lycka...detta stärker mig i allt jobb jag har just nu med studier..
Hihi jag skulle bara skriva tillbaka till dig för du hade skrivit i min blogg att jag försöker att leva efter mitt motto som jag alltid har varje morgon " Carpe Diem " !!
Mail adressen kommer.
Åter igen 1000 tack du förgylde min dag, och namnsdag har jag på kuppen å ;-)
Kram Åsa

hemma hos lilla mej sa...

Stort grattis till änglarum som blev den lyckliga vinnaren av det kanonfina orden.Ha det kul på partyt och ha en skön helg kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

Vicky sa...

GRATTIS till vinnaren!

Härligt med party hela tiden! Njut. Me ana I låter skoj - det har jag aldrig haft nöjet att gå på. De har jättefina kläder tycker jag.

Det är ju långledigt = gott om tid att njuta av vin, räkor och familjen :)

Kram

thebromanders sa...

Grattis till Änglarum!! Liiite avundsjuk bara...

Nettan sa...

Grattis till VINNAREN, som dessutom är min Kusin ;)

Ha det så kul ikväll !
Kram Nettan

Hemmalycka sa...

Grattis till vinnaren, men gud vad du partar hela tiden, kul.
Kram Kram
Åsa

Therese sa...

Grattis till vinnaren, och jag bara ler - du och dina partyn... ;-) Kram!

Frida sa...

Haha ja du & dina partyn....hoppas att du får en härlig kväll med dina vänner..
Puss<3

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Hoppas att du hade det trevligt i kväll. Här njuter vi också av en låååång ledighet. Är ju lyxigt med fyra dagar.


Ha en bra helg!
Kram Ullis

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, men då blir det ju party både idag och imorgon... IGEN... ;o)
Fast jag ska väl inte säga nåt.. på söndag ska jag åka och titta på när dem ska kånka upp helgonet för berget igen efter att han har spenderat en vecka i kyrkan nere i byn.. ;) Definitivt inte lika fartfyllt som nedfarten, men ändå...

Anonym sa...

Stort grattis till den lycklige vinnaren

Anonym sa...

Åh så roligt för Änglarum! Grattis!
Tusen tack för den tävlingen, Ingela!
Kram Anna

Vero sa...

Grattis till vinnaren... riktigt avundsjuk... hihi.... En annan gång eller så får man köpa dem. Var hittarjag dem?

Ha en trevlig resa med räkor och vin. Själv så blir det grillat här, men inget vin för min del idag.... det tog jag igår...

Ha det gott!