tisdag 14 april 2009

Jag är i final!!


Min blogg är nominerad, rösta på den!

Och det TACK vare Er!


Tack så jättemycket för att ni har röstat på mig =)

Det här är så roligt och så oväntat!

Inte för att jag på något vis vet om jag förtjänar det men vad glad jag blev för dessa finalplatser, vilken ära!

Jag var nominerad i fyra kategorier och nu när rösterna är räknade så är jag alltså i final i två av dom kategorierna..

Sveriges bästa mammablogg
och
Bästa vardagsmammabloggaren

Nu behöver jag och alla andra som är i final hjälp av er igen. Gå in och rösta! Man kan rösta till 20 maj kl 12.00. Klicka på bilden eller gå in här

Jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare nu... det är tur att ögonen tar emot annars skulle leendet slå runt ;-) Hur ska jag skaffa valarbetare och sånt, det är såna frågor som dyker upp *skrattar* Någon frivillig?

Nä, skämt och sido... det fortsätter nog i samma gamla takt..

Det var i varje fall roliga nyheter här hemma =)

Kram och tack än en gång!

19 kommentarer:

segsliten sa...

Grattis!

Louise sa...

Vad kul! Grattis!
Jag kan agera valarbetare om du vill ;-) gå runt på Linnégatan tex & dela ut flyers på rasten eller så ;-)säg bara till!

Mifflan sa...

Så kul! Jag har just börjat blogga efter ett jättelååångt uppehåll. Hittade precis mammagalan och inser att det hade varit fantastiskt kul att vara med! Nu får jag kämpa på och hoppas att evenemanget återkommer nästa år. Nu skall jag läsa din blogg!

Wojtan sa...

GRATTIS!
Blev så glad när jag såg att du hade gått till final.
Perfekt.

Kram Wojtan

Villa Carl Larsson sa...

Tjohoo vad roligt! Grattis till de två finalplatserna. Jag har givetvis röstat på dig!! :)

Kram Josefin

Sjabbig men chic sa...

Haha, det är klart att du ska vinna! Något annat vore otänkbart och nu har jag röstat på dig igen.

Kram Lisa

Bernike sa...

Säger Grattis redan nu för det här är ju en seger o bekräftelse i sig att få gå till final. Jätteroligt Ingela.

Jag har varit in igen såklart. <3

Nina sa...

GRATTIS!
Ja jag röstade ju på dig!

Våran påsk har varit helt underbar!
Men våran ledighet fortsätter ju. Vi är här uppe hela veckan lång! Far hem på lördag eller söndag beroende på väder och vind.
Njuter verkligen!
Idag blire grillat älg kött och potatisgratäng!
Sen blire lång promenad med mamma!

Ha en trevlig kväll å grattis igen =)

Kram

thebromanders sa...

Stoooort grattis!! Jättekul!!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh va kul! Grattis!!

Frida sa...

Massor av Grattiskramar till dig, visst känns det väl skönt att vara uppskattade. Ska bli så kul att åka på Galan & skämmas bort under några dagar!
Kram & ha en mysig kväll<3

Hem och Lycka sa...

Hääärligt! Nu har jag röstat igen!

kram

ia sa...

Grattis gumman!
Jag är oxå i final...i tre kategorier!
Nu ska här tonårsmammabloggas imassor...hon är ju inte tonåring såå länge till... ;
kram
kram

Therese sa...

Det är du värd! GRATTIS. Sätter en slant på att du kammar hem bästa vardagsmammablogg - älskar ju att titta in här :-) Kram

CharmKatti sa...

Tack gumman för kramen, den kändes väldigt bra!
Och grattis till finalplatsen, jag ska rösta utav bara den:-)

Therese sa...

Ja, vi har väldigt gott om björn i mina trakter. Lite FÖR gott om björn, då den tassar runt gårdarna i byn där min mamma och pappa bor, men även här på sammhället har man sett björn... Själv är jag ju älgjägare och har haft lyckan att se björn på älgpasset, hela 3 st! De kalasade på resterna efter en älg vi skjutit någon vecka tidigare - spännande! ;-)

Hur är det med koppepojken förresten, saknar en bild på sötfisen...

Kram

Jessica sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
Blev så himla glad när jag såg att du tagit dig till final!!
Du och din blogg är så VÄRD den platsen!!!
Du har min röst i bästa vardagsmamma bloggen :-)
Har röstat både här hemma o på jobbet *fniss*

STOOOOR KRAM!!
//Jessica

Popprinsessan sa...

Jättegrattis! Klart att jag ska rösta igen!! Väldigt kul!!

Nettan sa...

Så där nu har jag röstat på dig... grattis =0)
Kram Nettan