torsdag 5 mars 2009

Pluspoäng till Me & I



Jag skrev ju efter att jag hade varit på baby och barnmässan att jag inte var så nöjd..
Speciellt inte med Me & I som hade gamla kläder i en fiskdamm och utebliven service. Jag tycker ju att man ska ha bättre erbjudande på en mässa.. Dom får gärna sälja kvarvarande reakläder men till ett bra pris och synligt så att den som faktiskt köper detta känner att man har gjort ett fynd och går nöjd därifrån. Kanhända att jag är lite allergisk mot sånt här då jag själv jobbar med försäljning =)

Så jag gjorde något som jag aldrig brukar göra.. Jag skrev efter några dagar ett mail för jag gick och irriterade mig nåt fruktansvärt. Ett ganska snällt mail och jag bad inte om någon kompensation eller så för jag ville bara att dom skulle tänka till! Jag har nämligen hört flera mammor både på dagis och på mässan säga samma sak.. Vilket jag tycker är synd för jag gillar deras kläder..


Jag fick ett väldigt trevligt bemötande =)

Dom skickade hem en överraskning till Elin. En jättesöt klänning med moln på!
Snacka om service.
Jag är helnöjd, det bevisar att dom faktiskt är rädd om sina kunder!
Så nu mina vänner är dom värd en andra chans, helt klart!

Nu vet man att blir det något galet så kan man föra en dialog med dom och det tycker jag är värt massor! Alla kan ju ha en dålig dag..


Vill du vara med och tävla om ljuslyktor från webbutiken Ellis Corner? Det kan du göra här


Kram

14 kommentarer:

segsliten sa...

Vilken fin klänning Elin fick! Helt klart ett bra kundbemötande!
Kram ☺

Hemmalycka sa...

Ja där ser man! Det lönar sig att klaga. Ursöt klänning till lilla Elin. Snyggt av Me and I tycker jag.
Kram Åsa

Anonym sa...

Va bra! Då tog de åt sig av den snälla kritiken. Det lönar sig ibland att just sätta tankarna på pränt.
Ha de gott!

//Cissi

Hem och Lycka sa...

Ah, men det var ju bra! Vilken söt klänning!

kram

Therese sa...

Men så trevligt att företag kan vara så gulliga och verkligen LYSSNAR på sina kunder - helt klart värda en andra chans! Och Elin var helt bedårande i klänningen :-)

Kram

Anonym sa...

Men åh vilken respons :)
Det bevisar ju hur rädda de är om sina kunder och att det verkligen lönar sig att säga vad man tycker.

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en fortsatt bra torsdag :)
Själv ska jag alldeles strax åka och jobba,men det är iofs inte så tokigt det heller ;)

Kram!
//Jessica

Anonym sa...

ja vilken söt klänning.Hm fler skulle ha ett sådant bra kund bemötande.

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Det är minsann krut i dig! Vad roligt när jag precis har skrivit ett surrigt inlägg om att nöja sig. Du är min tjej du Ingela! Jättefin klänning och otroligt bra gjort av dem.

Kram Lisa

thebromanders sa...

Ja, det får jag hålla med om! Jättegullig klänning, dessutom!

Mamma Linda sa...

Vilken jättesöt klänning :-)
Och verkligen ett fint bemötande av dem.
Kram och trevlig helg
Linda

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad gulligt av Me & I som skickade den söta klänningen, det är sånt som gör att man får lust att shoppa igen. Klänningen är så söt!!!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Nämen! Fasen va ballt! Pappa hade tänkt att slänga tavlorna, för de hade ingen plats, men så frågade de om jag ville ha dem. Jag tycker att de är underbart fina! Kul att du oxå ska på galan!! Jag längtar dit!!

Anonym sa...

Den kl´änningen är ju toppen fin! Så skönt att allt ordnade sig till det bästa! Kram Anna

Anonym sa...

Vad bra att de brydde sig om att lösa det hela. Fin klänning ni fick också. Ha en bra dag.