måndag 3 november 2008

Utmaning!

Jag har ju blivit utmanad av Mia med den fina bloggen Hem och Lycka att berätta sju saker om mig själv… Klart jag antar utmaningen!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
  • Jag är en riktig slarver. Det blir gärna lite småhögar här och där MEN jag vet i vilken hög jag ska leta om jag saknar nåt! Fast jag har tur, min man är rätt så ordningsam..
  • Jag är en riktig dagdrömmare... Och då menar jag om saker helt upp i det blå ;)
  • Är helt fast i detta bloggande. Jag tycker det är helt underbart. Jag får skriva lite och att få små kommentarer sen är ju jättekul.
  • Jag är en ”gammal” avdankad fotbollsspelare. Jag ser mig själv som en idrottskvinna (ha ha) Snacka om att leva på gamla meriter.. Fast jag kämpade på tills jag var 29 år.. Då bröt jag armen på en träning och insåg att jag nog var för gammal och led av benskörhet ;)
  • Jag är ju egentligen ingen Götebörjare, utan kommer från Gävle och hejar på Brynäs (vilket känns väldigt bra just nu!)
  • Pratar kopiöst mycket i telefonen.. Säger andra i varje fall, jag vet inte om jag håller med..
  • Jag är både morgontrött och kvällstrött!


Jag utmanar:
Irin
Flisan- alldeles vardagligt
Små och stora barn
Krusidullen
Tusen ideér och en fröken
Vita ljuva tankar
Mitt liv och lite annat

Ha en bra kväll!

Hoppas ni fick liten "ny" bild av mig ;)

Kram

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Skoj att lära sig mer om dig, kära granne ;-)

Citronpajen med hallonmaräng var inte min grej, på tok för sliskigt söt och dessutom riktigt joxig att göra.. Den saftiga choklad- och hasselnötstårtan var lite för kompakt tyckte jag men smaken är ju olika iofs.. Annars är det mycket bra recept - du måste bara testa new york blueberry cheesecake - underbart god! kram

Nettan sa...

Kul att du hitta till mig, för då kunde jag ju titta in till dig !!

Söta " trollungar " du har...
Ska kika vidare...
Kram Nettan

Fröken Fräken sa...

Jag har redan gjort den här utmaningen, men roligt att du tänkte på mig!!

Lallis - liv och leverne sa...

Kul att läsa lite mer om dig:)
Jag pratar också.. en hel del i telefon. Och är en slarver. Men jag städar ju i alla fall upp efter mig själv, brkar jag säga.(som om jag hade ngt val:P)
Kram Lallis

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vilken kul utmaning..den antar jag gärna =) Men det kommer att bli vid senare tillfälle..har en sjuk lillprins här hemma :S

Kram

Anonym sa...

Syrran är grym på Cupcakes...
Hela familjen hamnade i chock när hon kom hem till mig o hälsa på och sa att hon hade bakat - vi såg på konstverken "ser ju goda ut" smakade och dom var supergoda!!!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Sådana här inlägg är roliga att läsa tycker jag! Nu vet jag ju liite mer om dig :D (jag är precis som du både morgontrött OCH kvällstrött...)

Hoppas på att få veta mer ju längre tiden går!!!

Ha det gott!Tina