fredag 1 mars 2013

Med hopp om våren!

003-1

Jag längtar så tills de japanska körsbärsträden återigen blommar och våren är här i full prakt.

1 mars!

Idag är det första mars och solen är framme. Det ger mig hopp om våren och en stark längtan att köpa tulpaner (?), lite märkligt egentligen. Framför allt så är jag extra glad över att lämna vabruari bakom mig och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi är klara med alla sjukdomar för den här gången. Gustav är feberfri idag men är såklart hemma fortfarande men jag ser ljuset i tunneln Blinkar

Jag ser fram emot en helg där hela familjen får vara frisk och göra lite roliga saker tillsammans. Just nu skulle en promenad tillsammans kännas lyxigt.. Jag är glad i hela kroppen och jag tror att det är solens förtjänst. Den har varit efterlängtad!

Nu ska jag försöka göra lite helgfint här hemma medans Gustav är nöjd över att se på Ice Age 4. Det gäller att passa på.

Ha en fin dag!

Kramkalas

1 kommentar:

Madelein - Mother of six sa...

Jag kom hem från Stockholm idag, där är det mycket snö!! Vi har kommit långt rent vårmässigt!!