onsdag 6 mars 2013

Försöker motverka vinterns förfall!

Vintern har gått fort och förfallet har varit ett faktum!
Jag funderade när jag var hos frisören sist.. Det var i oktober. Jag behöver inte säga mer va?!

Jag tänkte att förvandlingen till en Fab Mama kanske skulle ske lite mer successivt i år. Förra året försökte jag liksom ordna upp det på 1,5 dag. Gick ju sådär..

För övrigt så älskar jag att vara hos frisören, det kan man inte tro med tanke på hur långt det kan gå mellan gångerna!

Kramkalas

5 kommentarer:

Virriga Vero sa...

Jag vet en till som behöver gå till frissan. Sist jag gick var i november. Behöver både färga av lite till och klippas. Suck! Vet inte när och om jag orkar... Så jag får se ut som ett troll i skallen jag.

Kram på dig!

Marie-Louise sa...

Sist jag var minns jag inte ens ;)
Vet bara att håret just nu rasar av :( mindre skoj biverkan av operationen kanske. Jag tar mina vitaminer som en duktig flicka men håravfallet är fruktansvärt just nu. Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Då vinner jag. Jag var där när jag gifte mig... Det var i september ;)

Madelein - Mother of six sa...

Det var flera år sedan jag var hos frissan :P

Jenny Ageton sa...

Härligt och ändå bra jobbat, någon gång an mars blir de ett år sedan för mig... herregud inte hinner jag klippa mig innan vi träffas ;)