tisdag 26 februari 2013

-21,2 kg

Tiden går fort och kilorna har trillat av! 21,2 kg har försvunnit och det känns lite smått overkligt. Halva övervikten är nu borta och det känns helt fantastiskt!
Allt är ju lättare nu :)

Jag går ner ca 1 kg i veckan och den takten är jag glad för. Både kropp och knopp hinner liksom vänja sig på vägen ner.

Visst ser man skillnad?!
Nu ser ju till och med jag skillnad :)

Jag är så glad att jag gjorde min gbp-operation. Jag har gått ner i vikt förut men efter ett tag tappat fokus eller inte orkat hela vägen av olika anledning. Nu har jag inte längre det problemet. Underbart!
Jag skulle trots allt braiga som jag upplevt med operationen inte kunna rekommendera den till någon annan. Såna här beslut måste man ta efter eget hjärta och egna erfarenheter.
För mig blev det högsta vinsten så här långt.

"Bara" 20 kg kvar tills jag är inom ramen för normalvikt, dvs att jag då har ett BMI strax under 25. Bara att köra på!

Ha en fin dag!

Kramkalas

6 kommentarer:

Mira sa...

Fasiken, vad fin du är!!!
Bra jobbat, finaste Ingela! <3

JaanaM. sa...

Skillnaden syns tydligt!! BRA JOBBAT!!!!! Så imponerad av dig! Fortsätt så! Hejar på dig!!

Marie-Louise sa...

Wow nu syns det verkligen :)
bra jobbat! Och Grattis <3 Kram

Fröken L sa...

Wow du är fantastisk gumman.. Vilken skillnad helt otroligt.. Finna fina du.. <3 Har du kommit gång med träningen någt med nu ?

Du.. jag har helt glömt av "du vet vad" sorry.. Ring mig igen så om ni fortfarande vill ha hjälp så fixar jag det i veckan..

kramisar

Tina sa...

Hej finaste! Klart att det syns! Du är superduktig och jättefin gumman! Heja, heja! Massor av kramar!

Helen sa...

Syns verkligen skillnad! Strongt! Hur gick du tillväga för att få din operation?